Zwroty

Produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Produkt nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania czy zniszczenia. Towar powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami. Zwrotu mogą dokonać tylko osoby fizyczne.

Zrezygnować można z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu).

Produkt należy zwrócić na adres:
NOELIA MARKET - ZWROT
Por. Jana Białka 3
05-530 Góra Kalwaria

Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zabezezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Formularz zwrotu

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?

Zwrotu płatności dokonamy tą samą formą jaką zostało opłacone zamówienie lub przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

Pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu i oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje

Przy korzystaniu z warunków gwarancji Klient winien zgłosić się do Autoryzowanej Stacji Serwisowej producenta. Dane adresowe stacji serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych oraz można je także uzyskać poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest załączony do zamówienia dowód zakupu.

Jeśli zakupiony produkt ulegnie uszkodzeniu lub Twoim zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo prosimy o kontakt z naszym konsultantem: reklamacje.noelia@gmail.com

Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone pracownikowi, jeżeli usterka będzie wymagała bezpośredniego działania serwisu pracownicy przekażą informacje dotyczące dalszego postępowania.

Naprawione lub wymienione na wolne od wad towary wysyłamy do Klienta na nasz koszt.

Formularz reklamacji