Informacje ogólne

1. Właściciel sklepu

Właścicielem sklepu działającego pod adresem www.noeliamarket.pl jest NOELIA Market dziecięcy Karina Kliszko z siedzibą w Górze Kalwarii przy ul. Pijarska 44/6 lok 21, NIP 123 139 53 87, Regon 369991789 działające na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Burmistrza Miasta i Gminy Góra Kalwaria zwany w dalszej części regulaminu Sprzedawcą.

Zamówienia

2. Złożenie zamówienia

Realizujemy zamówienia złożone przez: sklep internetowy NOELIAMARKET.PL lub składane telefonicznie pod nr 579 054 274. Do złożenia zamówienia na stronie www.noeliamarket.pl wymagany jest komputer o minimalnej rozdzielczości ekranu 1024 x 768 pikseli z dostępem do internetu z zainstalowaną przeglądarką internetową Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy, lub Google Chrome w wersji 2.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy, lub Opera w wersji 9.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy, lub Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy, oraz posiadanie skrzynki poczty elektronicznej z adresem e-mail do odbioru korespondencji ze sklepu. W celu dokonania zakupów niezbędne jest podanie danych takich jak adres e-mail, imię i nazwisko, adres i telefon oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez firmę NOELIA MARKET. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu konta poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail: noeliamarket@gmail.com lub też pisemnie na adres NOELIA Market dziecięcy ul. Por. Jana Białka 3 05-530 Góra Kalwaria

3. Przyjęcie zamówienia

Przy sprzedaży obowiązują ceny brutto wyrażone w polskich złotych. Sprzedający oświadcza, że produkty sprzedawane za pośrednictwem strony www.NOELIAMARKET.PL są fabrycznie nowe, objęte rękojmią lub gwarancją producenta oraz wolne od wad. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i jeśli dokonał już zapłaty zwróci mu całą otrzymaną od niego sumę pieniężną. Od chwili złożenia zamówienia klient na bieżąco jest informowany mailem o statusie zamówienia. Aktualny status zamówienia można również sprawdzić po zalogowaniu się na "Moje konto" w zakładce "Zamówienia". Zamówienie przyjęte do realizacji otrzymuje statusu "Wysłane" lub "Gotowe do odbioru" Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, umowa uważana jest za zawartą. Informacje zamieszczone w "Moje konto", wysłane pod adres poczty elektronicznej lub złożone pod numerem telefonu podanym przez kupującego uznaje się za złożone kupującemu. Przy towarach sprowadzanych na zamówienie wymagana jest zapłata z góry.

4. Dostępność produktów

Podana jest na karcie każdego produktu. Czas wysyłki podany jest w dniach roboczych.

5. Wycofanie zamówienia

Zmiana lub wycofanie zamówienia jest możliwe o ile zamówienie nie zostało wysłane i ma odpowiedni status umożliwiający anulowanie, co widać po zalogowaniu na "Moim koncie" w zakładce "Zamówienia".

Dostawa

6. Wartość dostawy

Minimalna wartość zamówienia to 10,00 pln. Zamówienia poniżej tej kwoty nie będą realizowane.

7. Koszty dostawy

Odbiór osobisty

Możliwy jest po złożeniu zamówienia przez sklep internetowy, opłaceniu i otrzymaniu maila ze statusem "Zamówienie gotowe do odbioru osobistego". Zamówienie nie opłacone nie będą realizowane. Produkty można odebrać w sklepie stacjonarnym w Górze Kalwarii przy ul. Por. Jana Białka 3 lub Wyszyńskiego 7, informacja z dokładnym adresem odbioru zostanie podana na e-maila, pon.-sob. 10-18. Do odbioru osobistego potrzebny jest nr zamówienia oraz dokument ze zdjęciem, potwierdzający tożsamość. Jeżeli kto inny będzie odbierał Twoje zamówienie poinformuj nas o tym podając jego imię i nazwisko w polu uwagi na formularzu zamówienia lub upoważnij pisemnie do jego odbioru.

Polska

Dostawę w Polsce realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej (dostawa 1-2 dni robocze). W tym wariancie brana jest pod uwagę faktyczna ilość paczek wysyłanych do klienta oraz waga każdej z nich.

Forma płatności

Waga przesyłki

Koszt

Przedpłata na konto

do 31,5 kg

od 12,99 pln

Przedpłata na konto

od 31,5 do 49 kg

od 39,99 pln

Płatność przy odbiorze (wyłączona do odwołania)

do 31,5 kg

od 19,99 pln

Płatność przy odbiorze (wyłączona do odwołania)

od 31,5 do 49 kg

od 46,99 pln

Zagranica

Dostawę za granicę realizujemy za pośrednictwem przesyłek kurierskich FedEx, DHL, DPD, dostawa w ciągu 3-7 dni roboczych. Dla przesyłek zagranicznych nie obowiązuje "Darmowa dostawa". Koszty dostawy zawsze są płatne, niezależnie od wartości zamówienia. Zależą one od kraju dostawy, ilości i wagi paczek. Wysyłki zagraniczne realizowane są po wpłacie całej wartości zamówienia razem z kosztami dostawy.

Nasze towary dostarczamy wyłącznie do wybranych krajów.

8. Termin dostawy

Polska

Czas wysyłki podany jest na karcie produktu w dniach roboczych. Przystępujemy do realizacji zamówień złożonych do godziny 10:00 tego samego dnia. Do realizacji zamówień złożonych po godz. 10:00 przystępujemy następnego dnia roboczego. W przypadku zamówienia kilku produktów, obowiązuje najdłuższy czas wysyłki ze wszystkich zamówionych produktów. Do czasu wysyłki należy dodać 1-2 dni na dostarczenie przesyłki w Polsce przez firmę kurierską. Zamówienia dostarczane są przez kuriera od poniedziałku do piątku. W soboty kurierzy nie dostarczają paczek. Na ogół dostarczane są one na adresy prywatne w godzinach popołudniowych. Informacje o przesyłce można uzyskać na stronie firm kurierskich podając nr listu przewozowego. Nr listu przewozowego i aktualny status przesyłki można sprawdzić po zalogowaniu się na "Moje konto" w zakładce "Zamówienia" lub uzyskać telefonicznie. Jeżeli zamówienie ma statut "Wysłane", a kupujący nie otrzymał dostawy w ciągu 3 dni roboczych od daty wysyłki należy skontaktować się ze sprzedającym.

 

Zagranica

Artykuły wysyłane za granicę są dostarczane przez firmę kurierską na ogół w ciągu 3-7 dni roboczych od daty wysyłki. 

9. Odbiór dostawy

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera jest bezpłatne i należy do jego obowiązków. Zachęcamy do sprawdzania przesyłek, zwłaszcza w przypadku dużych i ciężkich paczek zawierających np. łóżeczka, meble i wózki lub oznak uszkodzenia opakowania. W przypadku niezgodności z zamówieniem lub otrzymaniu uszkodzonych produktów należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu reklamacyjnego. Faktura sprzedaży wysyłana jest na adres mailowy podany w zamówieniu lub dostępna jest w sklepie, należy wejść w Moje Konto -> Zamówienia -> Szczegóły Zamówienia.

Reklamacje i zwroty

10. Reklamacje

Wszystkie artykuły sprzedawane w sklepie NOELIAMARKET.PL są nowe, objęte dwuletnią rękojmią lub gwarancją producenta na warunkach w niej opisanych. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Kupujący stwierdzi, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, to może:

  1. skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych na karcie gwarancyjnej przez Gwaranta (na ogół najszybsza droga) lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sklepu dostarczając sprzęt na własny koszt wraz z dokumentem zakupu i dokładnym opisem usterki na adres: NOELIA Market dziecięcy ul. Wyszyńskiego 7 05-530 Góra Kalwaria
  2. złożyć w Sklepie reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego)
  3. złożyć w Sklepie reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny)

W przypadku stwierdzenia, że produkt jest uszkodzony prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 579 054 274 lub przesłanie opisu usterki na e-mail: market.noelia@gmail.com z dopiskiem w temacie „Reklamacja” lub listownie na adres: NOELIA Market dziecięcy ul. Wyszyńskiego 7 05-530 Góra Kalwaria z dopiskiem „Reklamacja”. Po otrzymaniu korespondencji skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia dalszego sposobu załatwienia reklamacji. Reklamowany produkt należy dostarczyć w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu (np. karton) umożliwiającym bezpieczny transport do naszej firmy. Do paczki prosimy załączyć dokładny opis usterki np. na protokole reklamacyjnym, który możesz pobrać w zakładce Zwroty i Reklamacje. Najdalej w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki otrzymacie Państwo decyzje dotyczącą uznania lub odrzucenia reklamacji oraz zostaniecie poinformowani o terminie naprawy lub wymianie produktu na nowy. 

Reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu znajdującym się pod adresem elektronicznym https://www.noeliamarket.pl można składać na adres: NOELIA Market dziecięcy ul. Wyszyńskiego 7 05-530 Góra Kalwaria lub wysyłając e-mail na adres: market.noelia@gmail.com bądź też telefonicznie pod numerem telefonu 579 054 274.  W zgłoszeniu o wystąpieniu niezgodności związanej z funkcjonowaniem strony internetowej sklepu należy podać: imię i nazwisko, datę wystąpienia usterki oraz dokładny opis jej wystąpienia. Sklep w terminie nie dłuższym niż 7 dni udzieli odpowiedzi na złożoną reklamację wysyłając odpowiedź na adres adres korespondencyjny lub adres e-mail klienta.

11. Zwroty

Konsument (osoba fizyczna nabywająca rzeczy, prawa lub usługi w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą), który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, przesyłając np. mailem na adres noeliamarket@gmail.com stosowne oświadczenie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztom jego wysyłki do Klienta, o ile koszty te zostały wcześniej poniesione przez Klienta, wysokość kosztu transportu jest zwrócona w wysokości najniższej z możliwych do wyboru jaki miał Klient podczas dokonywania zakupu, jeśli Klient wybrał droższy koszt transportu, sklep zobowiązuje się do zwrotu najtańszego, możliwego kosztu transportu jaki był w ofercie. Pieniądze zostaną wysłane do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu i oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta, tą samą formą płatności jaką zostało opłacone zamówienie lub przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Towar należy zwrócić na adres NOELIA Market dziecięcy ul. Wyszyńskiego 7 05-530 Góra Kalwaria. Oświadczeniem może być wypełniony i podpisany dokument zwrotu załączany do wysyłki towaru. Koszt przesyłki pokrywa klient. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Formy płatności

12. Pobranie przy dostawie (wyłączone do odwołania)

Jest stosowane wyłącznie przy dostawach zamówionych przez osoby mieszkające w Polsce i realizowane na jej terenie. Otrzymując przesyłkę płacą Państwo kurierowi wartość towarów powiększoną o koszty przesyłki podane podczas składania zamówienia.

13. Karta kredytowa i przelew

Płatność kartą i przelewem realizowana jest przez serwis PayU lub Przelewy24 z wykorzystaniem szyfrowanego protokołu SSL. Nasza firma nie posiada dostępu do numerów kart, okresów ważności i kodu cvv. 

Dzięki tym formom płatności mogą Państwo zrobić prezent bliskim mieszkającym w Polsce i poza jej granicami. Państwo opłacają zakupy razem z kosztami dostawy, a my dostarczamy je pod wskazany adres.

Bezpieczeństwo i polityka prywatności

14. Jakie dane o Tobie zbieramy?

Dane zbierane podczas rejestracji Abyś mógł skorzystać z niektórych funkcji naszego sklepu będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twoje podstawowe dane takie jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz adres e-mail. Możesz też podać dodatkowe dane takie jak np. adresy komunikatorów. W przypadku firm trzeba będzie podać: nazwę firmy, NIP, adres siedziby, imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail. Wymagamy również przesłania dokumentów rejestracyjnych (zaświadczenie, NIP, Regon). Informacje uzyskane w ten sposób przechowywane będą w bazie w celu łatwego i szybkiego ponownego dokonania zakupu. Dane zbierane podczas transakcji zakupu Zanim będziemy mogli dokonać transakcji zakupu towaru w naszym sklepie poprosimy Cię o zalogowanie lub rejestrację. Płatność kartą lub przelewem on-line odbywa się na bezpiecznym (szyfrowanym) serwerze serwisów zewnętrznych. Nasza firma nie posiada dostępu do numerów kart, okresów ważności i kodu cvv. Przed dokonaniem zakupu zawsze będziesz mógł wybrać najwygodniejszą formę płatności. Dane zbierane automatycznie Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Informacje te pozwolą nam lepiej przystosować sklep do Twoich oczekiwań. Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp.

15. W jaki sposob wykorzystujemy Twoje dane?

Sprzedawca jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, NIP: 7792420393, REGON: 302655470 polegającej na przesyłaniu przez Ceneo do Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie NOELIAMARKET.PL, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.

W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety po sprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.

W żadnym wypadku nie sprzedajemy ani nie przekazujemy Twoich danych osobowych innym podmiotom, chyba, że jest to absolutnie konieczne do zrealizowania zamówienia, np. przy zakupach ratalnych. Dane zbierane podczas dokonywania zakupu będą wykorzystane w celu realizacji zamówienia, w tym pobrania od Ciebie pieniędzy oraz wysłania Tobie zamówionego towaru. Twoje dane mogą w tym celu być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze on-line. Firma ta nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli chcesz dokonać zakupu płacąc on-line. Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, wykorzystamy Twoje dane w celu wysłania Ci naszego Newslettera. Zostaniesz zapytany czy chcesz otrzymywać Newsletter podczas rejestracji, będziesz mógł również zmienić decyzję w każdej chwili logując się na Moje konto. Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

16. W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?

Jeżeli dokonałeś transakcji zakupu towaru, możesz otrzymać od nas e-maile dotyczące Twojej transakcji. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie lub przez komunikatory internetowe, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące Twojej transakcji. Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, będziesz od nas otrzymywać drogą e-mailową nasz Newsletter.

17. W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?

Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji Moje konto, możesz wprowadzić zmiany w swoje dane osobowe zbierane podczas rejestracji i używane do zalogowania się do systemu i wysyłki Newslettera. Danych użytych do realizacji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć. 

18. Polityka Cookies

Cookies - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem, których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. więcej informacji znajduje się na stronie https://wszystkoociasteczkach....

Rodzaje wykorzystywanych Cookies

Wykorzystujemy dwa typy plików cookies: podczas logowania do konta użytkownika oraz dla analizy ruchu na stronie w systemie „Google Analytics”.

Cele w jakich wykorzystywane są Cookies

NOELIAMARKET używa cookies do zapamiętywania informacji o użytkowniku podczas logowania (data, czas zalogowania, adres IP i inne). Cookies dotyczące analizy ruchu na stronie wykorzystywane są w celach statystycznych.

Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies

Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa wyżej, użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

19. W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?

Komunikacja między Twoim komputerem a naszym serwerem gdy zbieramy Twoje dane osobowe, jest lub będzie zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.

20. Zmiany naszej Polityki Prywatności

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie. Firma zbierająca dane: NOELIA Market dziecięcy ul. Wyszyńskiego 7 05-530 Góra Kalwaria, Polska. W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt.

Pozostałe

21. ODR

Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/... dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

22. Gratisy

Do wybranych produktów dodawane są gratisy. Informacja o gratisach podana jest na karcie produktu lub banerach wyświetlanych w sklepie. Do jednego produktu dodawany jest jeden gratis. W przypadku braku gratisu opisanego na stronie wysyłany jest gratis zastępczy.